fredag 30. mars 2012

Vår...

I dag kjøpte jeg den siste utgaven av Jeanne d'arc living. Dette bladet pluss en kopp kaffe i et tomt og stille hus er en fantastisk god følelse selv om jeg for det meste trives med mye liv rundt meg! Undertittelen på bladet finner jeg ganske så treffende: "VÅR- med STORE forventninger". Vår......for øyeblikket snør det ute, og det kjennes godt å sitte inne å se snø, sludd og regn piske mot ruta. Selv om det ikke akkurat er den store vårstemningen utendørs, så vet jeg at den kommer. Og ja, det er STORE forventninger knyttet til denne våren.  

Det er en rar, undelig, hærlig og spesiell følelse jeg kjenner på. Da vi besøkte tomta på onsdagen var det jeg virkelig tenkte: Det er her vi skal bo! Akkurat her, på dette jordstykket skal jeg og min fantastiske familie ha hjemmet vårt! Det er veldig surrealistisk, men samtidig også virkelig. Mange mange viktige avgjørelser å ta, og mye å tenke på fremover. Selv om det akkurat nå virker aaalt for lenge til vi kan flytte inn i det nye huset, trøster jeg meg med at tia går veldig fort.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar