søndag 20. januar 2013

Endelig i gang igjen!!

Hei!!
Først og fremst har jeg fått ryddet opp i bloggen min. Jeg har ordnet meg en egen blogg for scrappingen, fant ut at det ble mer ryddigere sånn!! Den nye adressa til scrappebloggen er www.min-lille-scrappeblogg.blogspot.com hvis noen vil ta en titt på en av mine kreative sider!!

...Så tilbake til husprosjektet. Nå som jeg fjernet en del innlegg her inne, ser jeg at det er lenge siden jeg har blogget!! Ikke et eneste innlegg i desember faktisk!!! Jeg begynner der jeg slapp opp, i november! Etter at råbygget var satt opp var det tid for tørking. Det ble satt inn en avfukter i huset, slik at alt av material fikk tørket skikkelig. Det ble satt av 5 uker til dette. Ukene gikk, og mens huset "sto til tørk" gikk livet sin vante gang her hjemme. Desember og juleforberedelser, familieselskaper og julestress kom og gikk! Planen var at snekkerne skulle begynne allerede to uker før jul, men slik ble det ikke. Påbegynnelsen innvendig ble utsatt de to ukene før jul, og enda en uke etter jul! ....men ENDELIG er de igang igjen! Nå er nesten alle innerveggene og taket isolert, og ventilasjonsanlegget holder på å bli installert. Det er jammen meg mye rør som skal til for å bygge et hus!! Legger til noen bilder fra i dag:

Her har de så vidt begynt å lekte ut veggene, ååh som jeg gleder meg til å se hvordan det blir når rommene blir avdelt!!

Ventilasjonsanlegget

Måtte bare ut på verandaen å ta et stemningsbilde av denne fantastiske dagen! -7 grader og sol! Skal ikke klage på utsikten!







2 kommentarer:

  1. Hei! Så fin blogg du har! :) Lykke til videre med byggingen!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for det!! Det er jo en veldig spennende prosess, og bloggingen gjør at familie og venner kan følge med på bilder og fremgang! Greit p få samlet alt på en plass!:):)

    SvarSlett