søndag 3. februar 2013

Innervegger

I dag var vi i huset for å ta litt bilder. Det er to uker siden jeg var i huset nå, og jeg var spent på hvor langt de hadde kommet! Nå har snekkerne dratt til et annet prosjekt, men kommer tibake om to tre uker. Da starter de på veggplatene og isolering. Nå skal elektrikeren inn og ordne det elektriske. Vi har hatt flere møter med elektrikere om hvilke løsninger vi skal ha i huset. Det er jammen ikke enkelt å bestemme seg allerede nå for hvor man skal ha lys og lamper. Det betyr at vi også må vite hvor vi skal plassere møbler i huset. Håper det blir et bra resulat til slutt ihvertfall!! Det blir endel downlights i stue/kjøken oppe og stue nede.

Her er noen bilder fra huset slik det ser ut nå i 1.etg:



 Her står jeg i gangen. Litt vanskelig å se når veggene ikke er dekte, men arbeidsrom/soverom er inn døra til høyre for trappa!

  Bildet til venstre er tatt fra stua, mot gangen og badet. Bildet til høyre viser kjøkkenet!


Bildet mot arbeidsrommet og TV-stua. Vi har ikke klart å bestemme oss for på hvilken side vi vil ha soffa eller TV....veldig vanskelig uten å se det "live" syns jeg. Så derfor valgte vi å sette opp to spotter i taket på hver side, og stikkontakter på begge sidene. Da slipper vi å bli låst til kun en løsning, og har mulighet til å bytte side hvis vi ønsker dette senere.

I underetasjen ser det slik ut:

 Bildet er tatt mot trappa opp til 1.etg, og det er badet som kommer rett rundt hjørnet fra trappa. Badet nede blir enkelt, med baderomsplater og flis på gulvet. 
 Her står Per inne på teknisk rom!                        
 Bildet er tatt fra stua mot soverommet vårt. Det  blir et stort soverom, noe jeg gleder meg veldig til å få!!  Det blir også en walk-in garderobe her!!

 Her står jeg i stua og ser inn på det som skal være et av soverommene til ungene, eller gjesterom. Diskusjonen om hvem som skal ha hvilket rom prøver vi å utsette lengst mulig!!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar